جشن بزرگ ستاره ها در شهرستان اشتهارد برگزار شد+ عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، مراسم جشن ستاره ها باهدف معرفی و تجلیل از ۴ حافظ کل قرآن کریم، دوحافظ نونهال (پسر ودختر) بنام های امیرحسین حبیبی(۱۲ ساله) و رقیه دلیر شارمی (۱۱ ساله) و دو نفر از خواهران بنام های خانم اسفندیاری و فرجی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

اهداء ۲۷ هدیه نقدی و غیر نقدی به ۲۷ نفر از قبول شدگان آزمون سراسری قرآن و عترت بمناسبت ۲۷ رجب به قید قرعه (ازبین حدود ۳۰۰ قبول شده دراین آزمون) و تقدیر ازخانواده هایی که بصورت دسته جمعی در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب امتیاز قبولی شده بودند، اجرای گروه سرود مشکات از دیگر برنامه های این مراسم بود.
آزمون سراسری قرآن و عترت هرساله از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد درسراسر کشور بصورت همزمان درآبان ماه برگزار می گردد که درسال ۹۵ مرکز قرآن و عترت اشتهارد با حدود ۶۶۷ نفر شرکت کننده و به جهت برگزاری مطلوب این آزمون در سراسر کشور جزء مراکز قرآنی موفق معرفی و تجلیل شد.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
مراسم جشن ستاره ها باهدف معرفی و تجلیل از ۴ حافظ کل قرآن کریم، دوحافظ نونهال (پسر ودختر) بنام های امیرحسین حبیبی(۱۲ ساله) و رقیه دلیر شارمی (۱۱ ساله) و دو نفر از خواهران بنام های خانم اسفندیاری و فرجی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.