دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از کاندیداهای ریاست جمهوری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نامه سرگشاده ایی را به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در دانشگاه گیلان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان منتشر کرد. متن نامه بدین شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حضور محترم کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

,

جناب آقایان (به ترتیب حروف الفبا): اسحاق جهانگیری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، محمد باقر قالیباف، سید مصطفی میر سلیم و سید مصطفی هاشمی طبا

,

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛ با سلام وتحیات؛ احتراما به استحضار می رساند، عطف به لزوم  تبیین و تشریح مواضع کاندیداها و پاسخگویی به سوالات دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به صورت رسمی در بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی، به صورت انفرادی و یا میزگرد و مناظره جهت حضور در دانشگاه گیلان از شما دعوت به عمل می آورد. امید است با قبول دعوت و بیان برنامه ها و دیدگاه های اساسی خود و پاسخگویی به سوالات دانشجویان در جهت انتخاب کاندیدای اصلح قدم برداشته شود.

,

پیشاپیش از همراهی و همکاری جنابعالی کمال تشکر را داریم.

,

, ]
بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نامه سرگشاده ایی را به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در دانشگاه گیلان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان منتشر کرد.