آغاز رزمایش راهیان بیت المقدس درمیان از فردا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان؛ سرگرد حسین خدادادی امروز(6 اردیبهشت) در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش راهیان بیت المقدس روز های هفتم و هشتم ادیبهشت ماه به مدت 2 روز با حضور 800 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس این شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,
 
,
 
,
وی مقابله با اغتشاش، دفاع از کوی و برزن و عملیا ت تاخیری را از جمله محورهای این رزمایش عنوان کرد و گفت: عملیات تاخیری با هدف گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن در منطقه جاده اسدیه به گزیک و اغتشاش، دفاع از کوی و برزن در شهر اسدیه برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه آموزش های تئوری برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش در سال 95 و یکماهه 96 به بسیجیان آموزش داده شده است که در این رزمایش به صورت عملی انجام خواهد شد.
,
 
,
خدادادی عنوان کرد: ارائه برنامه های فرهنگی نیز در حاشیه این رزمایش پیش بینی شده است.
,
 
,
وی هدف از برگزاری رزمایش را لبیک به ندای رهبری، وحدت شیعه و سنی، اقتدار نظامی و تقویت رزم بسیج، اجرایی کردن آموزش های آموخته شده است که با انجام این برنامه ها ضمن حضور در برنامه های فرهنگی، آمادگی 100 درصدی در جنگ سخت را دارد.
,
 
,
فرمانده سپاه درمیان در پایان گفت: این رزمایش با همکاری قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) به نحو مطلوب برگزار خواهد شد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 800 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس این شهرستان در شهر اسدیه و محور اسدیه - گزیک برگزار می شود.