جشن های شعبانیه با مشارکت مردم برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه ستاد مردمی شعبانیه شهرری که به میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد، گفت: مدیریت شهری همچون گذشته برای برپایی این جشن های مردمی همکاری و مشارکت لازم را خواهد داشت تا این مراسم های مردمی هر چه باشکوه تر برپا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

معاون شهردار تهران بر محوریت مردم و شهروندان در برپایی جشن های شعبانیه تاکید کرد و افزود: نحوه برپایی مراسم های مذهبی و ارزشی در کشور به صورت خودجوش و مردمی است که این مهم بایستی در تمامی دوران به خوبی حفظ شود.

,

آیت الله سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز به مباحثی در خصوص دلایل مبعث پیامبر گرامی(ص) پرداخت و افزود: پیامبر اسلام(ص)، اخلاق مداری و برخورد با مردم بر اساس مهرورزی و محبت را از مهمترین دلایل مبعث برشمرده است.

,

آیت الله شاهچراغی مهرورزی را در جذب افراد به دین اسلام بسیار مهم دانست و گفت: دین ما دین شادمانی است و مجموعه جشن های مذهبی با لحاظ گسترش شادی های مشروع انجام شود.

,

امام جمعه شهرری به حضور حداکثری در انتخابات نیز اشاره کرد و سه معیار مردمی بودن، تسلیم در برابر رهبری و عدم روحیه سازش کاری در برابر بیگانگان را از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح برشمرد.

,

ستاد مردمی شعبانیه شهرری شامل فعالان اجتماعی، نخبگان فرهنگی، نماینده نهادها و ادارات است که در آستانه نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه برای برپایی هر چه باشکوه تر جشن های مردمی در شهرری به میزبانی منطقه 20 تشکیل جلسه داد.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
معاون شهردار تهران در جلسه ستاد مردمی شعبانیه منطقه 20 که با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد، به برپایی جشن های شعبانیه به صورت مردمی و با مشارکت حداکثری شهروندان تاکید کرد.