پیاده‌روی خانوادگی در بردسکن برگزار شد/ انسان سالم مهمترین سرمایه اجتماعی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح بردسکن، از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اول تا هفتم اردیبهشت ماه با عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و در پنجمین روز از این هفته، خانواده شبکه بهداشت و درمان بردسکن با حضور در برنامه پیاده‎روی خانوادگی اردوگاه شهید بهاری این روز را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان به لزوم تحرک بدنی، تفریحات سالم و فعالیت گروهی تأکید کرد و گفت: ورزش منجر به تامین سلامت افراد می شود و از این رو هر فرد باید در زندگی، ورزش را جزو اهم برنامه های خود قرار دهد.

,

وی ادامه داد: سلامتی مقوله مهمی است که در پیشرفت و توسعه هر جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و در این میان، انسان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی باید از سلامتی کامل بهره‌مند شود تا بتواند محور توسعه قرار بگیرد.

,

حسین‌زاده بیان داشت: در حاشیه برگزاری مراسم، ضمن مشاوره روان و مشاوره تغذیه، پایگاه خطرسنجی سکته های مغزی قلبی و سرطان هم برپا بود که پرسنل بهداشتی ضمن توزیع پکیج های آموزشی، فشار خون و وزن مراجعه کنندگان را اندازه گیری و پرسشنامه افسردگی را تکمیل کردند .

,

وی یادآور شد: شعار هفته سلامت امسال زندگی سالم، بانشاط و امید است که عنوان امروز چهارشنبه، شش اردیبهشت هم، هنر و رسانه، سواد سلامت و پنجشنبه هفت اردیبهشت با عنوان نهاد خانواده و مسئولیت اجتماعی نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خبر داد و گفت: انسان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی باید از سلامتی کامل بهره‌مند شود تا بتواند محور توسعه قرار بگیرد.