در هر موضوعی سپاه ورود کرده کارها به بهترین نحو انجام شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ در آستانه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تشکیل  سپاه پاسداران حجت الاسلام جدایی امام جمعه اسالم با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

در این دیدار یک ساعته جدائی امام جمعه اسالم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: نقش سپاه در حفظ و پایداری و شکوفایی کشور همیشه نقش اصلی و محوری بوده است.در هر موضوعی سپاه ورود کرده با تلاش جهادی توانسته کارها را به بهترین نحو انجام دهد.

,

وی ادامه داد: گاهی افرادی وقتی می خواهند پلی را بسازند ده ها سال طول می کشد و چندین میلیارد هدر می رود ولی وقتی سپاه کار را بدست می گیرد به سرعت و در اسرع وقت پروژه را تحویل می دهد.همین الان در اسالم ، پل سه راه خلخال سالیان زیادی است که عاطل و باطل مانده ، من مطمئن هستم اگر دست سپاه بود در همان سال اول به بهره برداری رسیده بود.

,

جدائی هم چنین گفت: اگر بیان آمارها، عالمانه و دقیق باشد می تواند در مسیر سازندگی و رشد کشور به ما کمک کند. بنده در مورد آمار خیلی کارعلمی کرده ام و الان به صورت یک کتاب ۲۵۰ صفحه ای در آمده است.آمارها موجب آگاهی و روشنگری جامعه می شود نباید از بیان آمار واقعی ؛ عده ای ناراحت بشوند.با پنهان کردن آمار واقعی از مردم هیچ وقت به نتیجه دلخواه مان نمی رسیم انقلاب ما مردمی است باید با مردم روراست باشیم.

,

سردار عبدالله پور هم ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه اسالم در سپاه گیلان،از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی و اقتصادی و سیاسی ایشان تشکر کرد و گفت: باید تلاش همه ما بر این باشد که به وظایف خودمان آشنا بشویم و عمل کنیم.در مورد کمک به مساجد هم از طریق آقای نوبخت پی گیر هستیم ان شاالله بتوانیم بودجه عمرانی مساجد را کسب کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه اسالم در دیدر فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در هر موضوعی سپاه ورود کرده با تلاش جهادی توانسته کارها را به بهترین نحو انجام دهد.