طرح پاکسازی ساحل توسط دانش آموزان کلاچایی برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر رضایی در گفتگو با خبرنگار رودسریها ، از مشارکت حدود ۵۰ دانش آموز دو واحد آموزشی شهید شعبانی و پویش در طرح پاکسازی ساحل کلاچای خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته زمین پاک انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودسریها ,

 

,

رئیس آموزش و پرورش کلاچای با بیان اینکه حفظ محیط زیست مستلزم اراده همگانی است ، گفت: لزوم آموزش و فرهنگ سازی به عنوان راهبرد مهم در حفظ زمین می باشد.

,

 

,

 

,

کارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر  در حاشیه این برنامه گفت : همه ما رسالت بزرگی در قبال حفظ و حراست و جلوگیری از تخریب و آلودگی زمین به عنوان تنها کره مسکونی داریم.

,

 

,

بهمن رئیسی افزود : همه ساله روز دوم اردیبهشت مصادف با ۲۲ آوریل روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده و به همین مناسبت ویژه برنامه های در سراسر دنیا و کشورمان به منظور تنویر افکار عمومی و توجه به این مهم که ما یک زمین بیشتر نداریم و بایستی در حفظ و حراست از آن نقش موثر و حضور همگانی داشته باشیم.

,

 

,

ماهان یوسف پور مجری طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری کلاچای هم گفت : با توجه به وظایفی که بر عهده ماست که مهم ترین آن فرهنگ سازی و آموزش است ما هم این برنامه پاکسازی سواحل رادر دستور کار قراردادیم که همه از جمله دانش آموزان مدارس و دوستداران طبیعت در این کار مشارکت کنند.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
طرح پاکسازی ساحل توسط دانش آموزان کلاچایی به مناسبت روز زمین پاک برگزار شد