برگزاری ششمین دوره تجلیل از جوانان برتر شهر بن در سال۹۶
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق ریاحی روابط عمومی موسسه پویادستان جوان شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با بیان اینکه ششمین جشنواره «جوان برتر» در شهر بن برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف این جشنواره تجلیل از جوانان نخبه و برتر شهر و معرفی الگوهایی عینی و مشخص به جوانان و نوجوانان است.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، بزرگداشت روز جوان، شناسایی و معرفی جوانان برتر در بخش های گوناگون، ایجاد انگیزه و عزت نفس در جوانان، ارائه الگوی‌های موفق در سطح شهر و ایجاد حس تلاش و رقابت سالم در بین جوانان اعلام نمود.

ریاحی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت روز جوان، مصادف با 11 شعبان، میلاد حضرت علی اکبر (ع)،برگزار می شود افزود : ششمین جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهر بن در تاریخ 18/ 2 /96 برگزار خواهد شد و ‌ از 11 جوان برتر در حوزهای علمی، کار آفرینی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه از همشهریان گرامی درخواست نمود جوانان واجدالشرایط را طبق شاخصه های مشخص شده به این موسسه معرفی نمایند،تا پس از بررسی و ارزیابی در کمیته داوری نسبت به تجلیل از جوانانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند اقدام گردد.

ایشان در پایان آخرین مهلت معرفی افراد واجدالشرایط را تا تاریخ 12/ 2/ 96  اعلام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

                       پوستر فرخوان

, پوستر فرخوان,

, ,



 

,
, ,
]
به مناسبت روز جوان، ششمین جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهر بن همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار خواهد شد