نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در شهرستان آبیک تشدید می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی یعقوبی، رئیس ادراه دامپزشکی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با  نگاه آبیک اظهار  کرد: با توجه به حساسیت وظایف دامپزشکی درجهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأمین فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی و با عنایت به در پیش بودن فصل گرما و ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، نظارت بر فرآورده های خام دامی در این شهرستان تشدید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نگاه آبیک,

وی گفت: در سال گذشته ۷هزارو ۲۲۴ مورد بازدید از مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی و رستورانها و مراکز بسته بندی وخودروهای حمل در شهرستان آبیک انجام شده است.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک افزود: ابتلا به برخی از بیماری های مشترک بین انسان ودام از طریق مصرف فرآورده های خام دامی آلوده صورت که بیانگر لزوم نظارتهای بهداشتی بر نحوه تولید، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی است.

,

یعقوبی همچنین از عموم مردم خواست از خرید گوشت قرمز فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده و گوشت مرغ با قطعات ران و سینه فاقد بسته‌بندی و یا فرآورده‌های خام دامی بسته بندی با برچسب مخدوش، خودداری کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در خرید این محصولات به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی توجه کنند.

,

وی در پایان تصریح کرد: اداره دامپزشکی در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل آماده دریافت گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا دریافت پیامک از طریق سامانه ۵۰۰۰۱۵۱۲ است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی آبیک بر عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد.