اعزام بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم کاشان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و بعثت پیامبر اکرم(ص) از اعزام یک‌هزار و 177 نفر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم در کاشان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

سرهنگ مرتضی عمومهدی افزود: 880 نفر در قالب اردوهای یک روزه، 186 نفر در قالب اردوهای 7روزه و 111 دانش آموز در قالب اردوهای 10 روزه به جهت بازسازی و زیباسازی مدارس به مناطق محروم منطقه کاشان اعزام شدند.

,

وی همچنین از اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان خبر داد و گفت: 40 مهندس کشاورزی طی اردوی سه روزه در جهت اجرای طرح همگام با کشاورز به روستاها به منظور افزایش محصولات کشاورزان اعزام شدند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان خاطرنشان کرد: تعداد بسیجیان کاشان در سال 94 به 110 هزار تن می‌رسید و در سال 95 این میزان به بیش از 120هزار نفر رسیده است.

,

عمومهدی گفت: بیش از 1هزار حلقه صالحین در رده های مختلف بسیج در کاشان فعال هستند که در هر حلقه حداقل 15 نفر به صورت فعال حضور دارند و در زمینه های عقیدتی، احکام، اخلاق، نماز و قرآن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

,

وی با اشاره به چالش های موجود در کشور خاطرنشان کرد: اعتیاد، پیشگیری از فحشا، طلاق و حاشیه نشینی از جمله چالش های در کشور است و به همین جهت بسیج در حوزه اعتیاد با اجرای طرح کرامت، تربیت نیروهای متخصص به عنوان هادی در حوزه پیشگیری از فحشا، برگزاری کلاس و مشاوره رایگان در زمینه طلاق و رفع مشکلات حاشیه نشینان اقدامات لازم را انجام داده است.

,

وی با اشاره به دستاوردها و اقدامات صورت گرفته بسیج در حوزه ورزش تصریح کرد: 13 هیئت ورزش رزمی در کاشان ایجاد شده و در همین زمینه 10 گروه رزمی ذوالفقار در کاشان مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر این موارد افتخاراتی همچون قهرمانی تیم فوتسال و کسب 17 مدال طلا در مسابقات ورزش زورخانه ای در سطح جهانی توسط بسیج این شهرستان به دست آمده است.

,

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به دریافت تسهیلات توسط بسیجیان ابراز کرد: 371 نفر به بانک های طرف قرار داد معرفی شده که از این میان 257 نفر از 5 میلیون تا 30 میلیون وام دریافت کردند که میزان وام دریافتی به 3 میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومان می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
عمومهدی در نشست خبری امروز با خبرنگاران از اعزام یک‌هزار و ۱۷۷ نفر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم در کاشان خبر داد.