ستاد حجت الاسلام رئیسی در پردیس افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس خبر، ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان پردیس، با حضور مسئول ستاد های شرق استان تهران و اعضای مرکز این ستاد در بلوار ابن سینای شهر پردیس افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس خبر,

محمد سراج مسئول ستاد های شرق استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: طبیعی است که کاندیداهای ریاست جمهوری معرفی خودشان را آغاز کرده و ستادهای یشان را در شهرستانها و بخشهای مختلف فعال می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی چهره مشهور رسانه ای نبوده و نسبت به دیگران نیاز به معرفی بیشتری دارد ادامه داد: آقای رئیسی حقیقتا شخصیتی محترم و سوابق درخشانی دارد.

,

سراج افزود: آقای رئیسی شخصیتی انقلابی، متعهد، متدین و دلسوز دارد و انسان قابلی برای این پست است لذا باید تلاش کرد با معرفی او به مردم اقبال مردمی نیز جلب شود.

,

مسئول ستاد های شرق استان تهران خاطرنشان کرد: از روزی که ثبت نام آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، بیشتر، رسانه های خارجی علیه او اقدام کردند و به همین علت در نظرسنجی ها رشد طرفداران او را شاهد هستیم.

,

سراج متذکر شد: ستادها و خود آقای رئیسی باید برای معرفی او در رسانه‌های جمعی تلاش بکنند و امیدوار هستیم در مرحله اول پیروز انتخابات باشیم.

,

وی بیان کرد: شهرستان پردیس نه تنها از نظر ساز و کارهای اداری بلکه از نظر ساز و کارهای فرهنگی اجتماعی هم نو پاست و به همین دلیل مردم به دنبال شخصیتی می گردند که جمعیت این چنینی را درک کرده و برای آن ها دلسوزی داشته باشد.

,

سراج تصریح کرد: به نظر می‌‌رسد حجت‌الاسلام روحانی پس از چهار سال فعالیت الان می بایست در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص شعارهای اش صحبت کند و از ارائه شعار جدید بپرهیزد.

,

انتهای پیام/

]
ساعتی پیش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پردیس افتتاح شد.