آیت‌الله مکارم‌شیرازی اهانت یکی از ستادهای انتخاباتی به ساحت امام رضا(ع) را به شدت محکوم کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی (مدّظلّه العالی) مرجع عالیقدر شیعه بیانیه‌ای را درباره یک حادثه غم‌انگیز منتشر و اهانت مجری مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام را به شدت محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

در اخبار آمده بود که در یکی از ستادهای انتخاباتی اهانت شدیدی به مقام شامخ حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیة والثناء) شده است و مقام والای امامت توسط یک فرد خبیث به سخریه کشیده شده و در سایت‌های مختلف نیز انتشار یافته است.

,

این کار جدا از مسائل انتخاباتی از زشت‌ترین و منفورترین کارهاست و ما شدیداً آن را محکوم می‌کنیم و انتظار داریم هر چه سریع‌تر مرتکب آن محاکمه و مجازات شود تا حریم والای امامان ملعبه دست افراد آلوده و جنایتکار نگردد.

,

و بعید نمی‌دانیم این کار زشت به تحریک دشمنان کشور انجام گرفته باشد تا فضای انتخابات را آلوده کند که در این صورت جرم آن سنگین‌تر می‌شود.

,

همه شهروندان عزیز را به هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ حریم مقدسات دعوت می‌کنیم و مجدداً مجازات سریع این فرد خبیث را از مسئولان انتظار داریم.

,

انتهای پیام/

]
آیت‌الله مکارم‌شیرازی مرجع عالیقدر شیعه در بیانیه‌ای اهانت مجری افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام را به شدت محکوم و اعلام کرد باید هرچه زودتر مرتکب این اهانت محاکمه و مجازات شود.