کتک زدن مردم توسط فرمانداران هم حزب جهانگیری در دولت روحانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، جهانگیری در مناظره گفت: به خاطر سیلی خوردن فلان پیرزن از مامور شهرداری خیلی ناراحت شدم! این در حالی است که فرمانداران دولت تدبیر و امید که عمدتا از حزب متبوع او (کارگزاران) هستند، چندین نفر را از مردم در همین دولت کتک زده اند که جهانگیری هیچ واکنشی نشان نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

شهریار عباس آبادی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فرماندار شهر صحنه یک پلیس راهنمایی را به خاطر جریمه کردن ماشین فرماندار سیلی زد و اتفاقا در برنامه پایش (برنامه مجری مناظره ها) سرگرد سیلی خورده با رای مردم قهرمان هفته شد.

,

 

,

یک پیرمرد کارمند شهرداری در عنبر آباد هم که به دستور شهردار در حال جمع کردن عوارض در محوطه یک نمایشگاه بود نیز توسط فرماندار این شهربا مشت و لگد کتک خورد.

,

 

,

پرتاب قندان توسط معاون فرماندار پیرانشهر به سمت ارباب رجوع و حمله مدیر آموزش و پرورش گرمه به  یک سخنران، کتک زدن یک نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال و... در دولت یازدهم از این دست بوده است.

,

انتهای پیام/

]
جهانگیری گفت: به خاطر سیلی خوردن فلان پیرزن از مامور شهرداری خیلی ناراحت شدم! این در حالی است که فرمانداران دولت تدبیر و امید که عمدتا از حزب متبوع او (کارگزاران) هستند، چندین نفر را از مردم در همین دولت کتک زده اند که جهانگیری هیچ واکنشی نشان نداده است.