تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد در اصفهان ۲۰ مصدوم به همراه داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز، از سانحه تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد باهم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غفور راستین در مورد جزییات این حادثه، گفت: این حادثه عصر روز جمعه و طی تماسی با سامانه اورژانس 115 گزارش شد که بلافاصله تکنسین‌ها و آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

,

وی با اشاره به محل حادثه، گفت: این سانحه تصادف در خیابان لاله سه‌راه فاطمیه رخ‌داده بود که براثر آن 20 نفر دچار مصدومیت شدند.

,

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بابیان اینکه 10 زن، چهار مرد و 6 کودک صدمه‌دیده بودند، اظهار کرد: مصدومان حادثه برای تکمیل روند درمان به بیمارستان‌های امین و کاشانی انتقال داده شدند.

,

* تصادف تریلی با سمند 4 مصدوم داشت

,

راستین همچنین با اشاره به حادثه دیگری که بامداد امروز در ساعت 03:07 صبح به وقوع پیوسته بود، گفت: در این سانحه یک دستگاه تریلی با خودروی سواری سمند تصادف کرده بود.

,

وی ادامه داد: این سانحه تصادف در محور نائین – اردستان به وقوع پیوسته بود که متأسفانه براثر آن 6 نفر آقا مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های شهرستان نائین و اردکان انتقال داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
دکتر راستین از تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد در اصفهان خبر داد که براثر آن ۲۰ نفر دچار مصدومیت شدند.