روند قاچاق گل های زینتی تولیدکنندگان را دلسرد کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکرج رسانه، یکی از تولید کنندگان و غرفه داران گل و گیاه در چهارمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی در هشتگرد گفت: با همت شهرداری هشتگرد این نمایشگاه با غرفه رایگان در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته تا بتوانند تولیدات خود را در زمینه گل و گیاه زینتی عرضه کنند.
وی افزود: امسال تولیدکنندگان با افزایش تنوع در گل ها و گیاهان توانستند جلوه زیباتری به جشنواره بدهند و مردم نیز حضور چشمگیری داشتند اما فقط از نمایشگاه دیدن کردند چرا که قدرت خرید مردم کاهش یافته و این مسئله قدری آزار دهنده است.
این تولید کننده گل و گیاهان زینتی با انتقاد از مسئولین دولتی گفت: متأسفانه در سالهای گذشته با ورود گل ها و گیاهان زینتی قاچاق ضربه بزرگی به تولیدکنندگان داخلی وارد شده و تا کنون هیچ گونه واکنشی از سوی مسئولین دولتی نسبت به قاچاق بی رویه گل و گیاه از مرزهای غربی کشور همچون سلیمانیه عراق و ترکیه نشده و تولید کنندگان این عرصه وضعیت خوبی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,
,
,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
یکی از تولید کنندگان گل زینتی در حاشیه نمایشگاه گل و گیاهان زینتی در هشتگرد گفت:متأسفانه در سالهای گذشته با ورود گل ها و گیاهان زینتی قاچاق ضربه بزرگی به تولیدکنندگان داخلی وارد شده و تا کنون هیچ گونه واکنشی از سوی مسئولین دولتی صورت نگرفته است.