مبلغان حوزوی قرچک در سامانه جامع سجام ثبت‌نام کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ مصیب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این‌که تبلیغات اسلامی تنها مرجع رسمی اعزام مبلغ در سطح کشور است، سامانه سجام با هدف ساماندهی مبلغان راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: با پیگیری‌های مستمر این اداره و تشکیل جلسات مستمر در سطح شهرستان به‌‌ویژه حوزه علمیه معصومیه و انجام مصاحبه با خبرگزاری‌های محلی، طلاب خواهر قرچک برای عضویت در سامانه سجام به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کردند.

,

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی قرچک با اشاره به مزایای این سامانه، بیان کرد: رسیدگی درخواست فعالیت تبلیغی مبلغان در اسرع وقت در سراسر کشور  رسیدگی می‌شود و تنها با ارائه کد ملی متقاضی و با مراجعه اداره تبلیغات اسلامی محل مورد نظر، سوابق تبلیغی متقاضی احصاء شده و درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وی تاکید کرد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که سوابق مبلغان و فعالیت‌های تبلیغی آن‌ها، صحت و دقت همراه با سرعت دسترسی بالا را نگهداری می‌کند و همچنین در ارائه گزارش‌های اداری از مزیت‌های ویژه این سامانه است.

,

سلطانی در پایان افزود: کارگروه تخصصی مبلغان را  به سه رتبه تقسیم‌بندی می‌کنند، تا در جهت استفاده در برنامه‌های ملی و مذهبی از ظرفیت آنها بهره گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
مبلغان حوزوی شهرستان قرچک در سامانه جامع اعزام مبلغ کشور موسوم به سجام ثبت‌نام کردند.