احضار بیش‌از ۱۵ کاندیدای انتخابات شورای شهر قزوین به دادسرا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حجت‎الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به فرارسیدن پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: دادسرای قزوین با آمادگی کامل و با مدیریت فضای مجازی نسبت به جلوگیری از تخلف در این حوزه اقدام خواهد کرد تا مشکلات این بخش به حداقل ممکن برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی از احضار بیش از ۱۵ کاندیدای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵ نفر به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.

,

صادقی نیارکی تصریح کرد: در زمینه جرائم انتخاباتی هیچ پرونده‎ای در دادسرا تشکیل و ثبت نشده است و اقدامات صورت گرفته به منظور کنترل و پیشگیری از بروز جرائم است.

,

این مسئول اذعان کرد: مهمترین رویکرد دادستانی امنیت و سلامت انتخابات است که در این راستا از ابتدای سال با رصد تحرکات انتخاباتی و نظارت دقیق از ایجاد حواشی جلوگیری کرده‏‎ایم.

,

انتهای پیام/

]
دادستان قزوین از احضار تعدادی از نامزدهای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ بر 15 نفر به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.