سپاه همواره حرف انقلاب را دنبال می‌کند / لازمه برخورد با آسیب‌های فرهنگی تقویت سواد رسانه‌ است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله سلیمانی در گفت‌وگو بادیمه نیوز، در ارتباط با شاخصه‌های سپاه پاسداران، اظهار داشت: روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد و ماموریت پاسداری از ارزش‌های انقلاب بر عهده این مجموعه گذاشته شد کمتر کسی گمان می‌برد این میزان مسئولیت، ماموریت و تکلیف متوجه این مجموعه باشد، تولد این مجموعه مبنی بر این بود که مجموعه‌ای در کشور شکل گیرد تا از انقلاب دفاع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

وی گفت: فلسفه وجودی سپاه این است که حرف انقلاب را بزند و از ارزش‌های این انقلاب دفاع کند، در عرصه‌های خدمات‌رسانی، آسیب‌های اجتماعی و غیره سپاه همواره خود را مخاطب انقلاب و مردم قرار داده است و سعی داشته ماموریت خود را در راستای پاسداری از دستاوردها انجام دهد، این مجموعه در عرصه موشکی و رزمی و بسیج جایگاه خوبی دارد.

,

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه افزود: سپاه برای جناح، گروه و جریان خاصی نیست. سپاه پاسداران برای انقلاب اسلامی است، قرار نیست سپاه برای احزاب و جریان‌ها هزینه شود. وظیفه این مولود مبارک دفاع از انقلاب است و این وظیفه را با پیروی از ولایت به درستی به نمایش گذاشته است.

,

وی در ادامه با تاکید بر این امر که با مسئله فرهنگی نمی‌توان سلبی و نظامی برخورد شود، عنوان کرد: رهبری از شبکه مجازی به عنوان قتلگاه جوانان نام برده‌اند، این نشان از اهمیت عرصه فرهنگی و این فضاها است، لازمه برخورد با این مسائل تقویت سواد رسانه‌ای است، اقبال از برخی برنامه‌های ماهواره‌ای نشان از عدم فهم رسانه‌ای دارد، این امر از اولویت‌ها و دغدغه‌های سپاه پاسداران است.

,

سلیمانی بیان داشت: در برخی از حوزه‌های فرهنگی کار نشده است، باید از ادبیات و روش جدیدی در بحث‌های فرهنگی همانند حجاب و عفاف استفاده کرد، باید روش کار فرهنگی باشد، با تحقیق در ارتباط با علت افزایش طلاق در منطقه به این نتیجه رسیدیم که 40 درصد از طلاق‌های توافقی به دلیل موضوع خیانت زن یا مرد است، این آمار را در کنار اقبال استفاده از ماهواره و فضای مجازی قرار دهید تا به این سخن رهبری برسید که این فضاها قتلگاه جوانان شده است.

,

انتهای خبر/ 

]
فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: فلسفه وجودی سپاه این است که حرف انقلاب را بزند و از ارزش‌های این انقلاب دفاع کند، وظیفه این مولود مبارک دفاع از انقلاب است و این وظیفه را با پیروی از ولایت به درستی به نمایش گذاشته است.