بیش از سه میلیارد وام کارگشایی به مددجویان حاجی آبادی پرداخت شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسیح الله مرادی ،مدیر کمیته امداد حاجی آباد  در گفتگو با  پیارم،با اشاره به شعار سال اظهار کرد:کمیته امداد شهرستان حاجی آباد به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیارم،,

وی اظهار داشت:در سال گذشته تعداد 224 فقره وام کارگشائی با اعتباری معادل سه میلیارد و 325میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌ پذیر پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد حاجی آباد  با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی،ازدواج،مسکن غیرمددجو و… پرداخت می‌شود.

,

این مسئول  از پرداخت مبلغ 915میلیون ریال شهریه دانشجویان تحت پوشش این نهاد در سال  گذشته خبر داد و افزود:در سال گذشته به 148نفردانشجوی تحت پوشش امداد مبلغ915 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)حاجی آباد با اشاره به ارائه خدمات غیرمالی کمیته امداد به دانشجویان تحت پوشش تصریح کرد: کمیته امداد با برگزاری نشست‌های فرهنگی ویژه دانشجویان با محورهای مختلف سبک زندگی، ازدواج، خانواده و... نیز اقدام می‌کند.

,

وی یادآور شدد:در سال گذشته برای308 نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان مبلغ چهار میلیارد و449میلیون و290هزار ریال از سوی این نهاد حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

,

مرادی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از جمله فعالیت‌هایی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد، افزود: یکی از این فعالیت‌ها و خدمات جدید با رویکرد توانمندسازی و ایجاد امنیت اجتماعی، معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آنها است به طوری که در سال گذشته برای308 نفر مبلغ چهار میلیارد و 449میلیون و 290هزار ریال پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه سلامتی مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی در راستای توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است وهدف از اجرای این برنامه تامین امنیت اقتصادی برای آینده مددجویان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان حاجی آباد از پرداخت 224 فقره وام کارگشایی در سال گذشته خبر داد.