همه 215 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی هرسین تأیید صلاحیت شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، یازدهمین جلسه هیأت اجرایی بخش مرکزی شهرستان هرسین با حضور بخشدار مرکزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

در این جلسه ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسین طی سخنانی اظهار داشت : انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی و تجلی افکار عمومی مردم در جامعه دموکراسی کشور است که با مشارکت سیاسی خود نظام جمهوری اسلامی را در پیشبرد اهداف خود یاری می نمایند.

,

 

,

وی افزود : همه 215 نفر داوطلبین ثبت نام شده  در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در بخش مرکزی شهرستان هرسین تأیید صلاحیت شده اند.

,

 

,

بخشدار مرکزی تصریح کرد : برای انجام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش مرکزی شهرستان هرسین 28 شعبه در نظر گرفته شده است که شامل 27 شعبه سیار و 1 شعبه ثابت می باشد.

,

 

,

بخشدار مرکزی هرسین ادامه داد : تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم در بخش مرکزی هرسین اندیشیده شده است و در حوزه اجرایی انتخابات نیز از افرادی امین ، متعهد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد.

,

 

,

دارایی نیا همچنین با اشاره به نقش رفتارهای قومی و قبیله ای در انتخابات تصریح کرد : قومیت گرایی در امر انتخابات مزایای مثبتی همچون ایجاد حس همبستگی و افزایش سطح مشارکت سیاسی در بین مردم را به دنبال دارد و نباید گذاشت این اتحاد و همبستگی از مسیر اصلی خود منحرف و پیامدهای مخرب آن فضای دوستی و همدلی را در بین مردم تضعیف کند و به یک آفت تبدیل شود.

,

 

,

بخشدار مرکزی هرسین در پایان سخنانش از اهالی روستاهای این بخش خواست از رفتارهای قومی که اثرات منفی را برای آنان بدنبال خواهد داشت خودداری کنند.

,

 انتهای پیام/

]
بخشدار مرکزی هرسین از تأیید صلاحیت همه 215 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی شهرستان خبر داد.