حقیقی: با دیدن این کودکان قوت قلب گرفتم/ امیدوارم هیچ بیماری را در ایران نبینیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز در میان استقبال خبرنگاران و هواداران به مؤسسه محک رفت و پیراهنی را که در بازی با آرژانتین بر تن کرده بود به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد تا در صورت فروش آن، عوایدش به این مؤسسه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز در میان استقبال خبرنگاران و هواداران به مؤسسه محک رفت و پیراهنی را که در بازی با آرژانتین بر تن کرده بود به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد تا در صورت فروش آن، عوایدش به این مؤسسه برسد.,

همچنین دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اهدای پیراهنش به این موسسه پیراهنی را از آنها دریافت کرد که نقاشی کودکان بر روی آن وجود داشت.

,

همچنین در اقدامی جالب، کودکانی که امروز در محک بودند از حقیقی خواستند تا دقایقی رودرروی آنها درون دروازه بایستد، این کودکان پیراهن‌های دروازه‌بان‌های سه حریف ایران در جام جهانی را پوشیده بودند و بالاخره این اتفاق افتاد، سپس پس از شروع بازی در سالن مؤسسه محک دروازه‌بان بلندقامت تیم ملی فوتبال کشورمان دررون دروازه ایستاد و با ضربه‌های کودکان سرطانی دروازه‌اش باز شد.

,

حقیقی در خصوص این کار ارزشمند گفت: من همیشه سعی کرده‌ام که با امید زندگی کنم و هر وقت کاری از دستم در قبال کودکان بی‌سرپرست و سرطانی بوده انجام دادم، امیدوارم امروز این کار خیر در مؤسسه محک بتواند روحیه‌ای برای این کودکان داشته باشد.

,

وی افزود: کم یا زیاد، با این مؤسسه رابطه خوبی دارم و وقتی به محک و سایر اینگونه مؤسسات می‌روم، امید دوباره‌ای با توجه به روحیه فوق‌العاده این کودکان می‌گیرم و انگار دوباره متولد می‌شوم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که برای این بچه‌ها زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم. من هم امروز هدیه‌ ناقابلی برای کودکان سرطانی محک آورده‌ام، بالاخره این پیراهن ارزش‌های زیاد معنوی برای من داشت، با این وجود تقدیم مؤسسه محک کردم تا کمک کوچکی از لحاظ مادی و معنوی به این کودکان کرده باشم. امیدوارم خدای بزرگ و توانا همه بیمارانی که روی تخت بیمارستان هستند را در این ماه مبارک شفا دهد و به آغوش گرم خانواده بازگرداند. مطمئن باشید باز هم اگر شرایط مهیا شود به این مؤسسه خواهم آمد.

,

انتهای پیام/آ

]
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در مؤسسه محک، پیراهن خود را به این مؤسسه تقدیم کرد و در بازی نمادین به میدان رفت.