نقش موثر زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین رکن جامعه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی در دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته که با حضور نمایندگان استان های سمنان، گیلان و گلستان در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: زنان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشارکت در انتخابات، نماز جمعه و دیگر مقاطع نقش مهم و موثری داشته و حضور و شکل گیری این جمعیت در استان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

استاندار قزوین با تاکید بر نقش زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین و مهمترین رکن جامعه، تصریح کرد: نقش زنان در استحکام خانواده درجایگاه نخست قرار دارد و سپس دانشگاه و جامعه در پرورش فرزندان نقش بی بدیل و مهمی را ایفا می کنند.

,

این مسوول در ادامه افزود: نقش خانواده در استحکام بخشی به ابعاد فکری و شخصیتی اعضای آن نقشی بی بدیل و اثر گذار است، که در صورت توجه به تکالیف و رسالت های تربیتی، توان مقاومت آن در مقابل انواع شرایط محیطی افزایش می یابد.

,

وی با تشریح نقش زنان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم آینده گفت : زنان نقش بسیار موثری در خلق حماسه ای دیگر در انتخابات مهم پیش رو دارند.

,

انتهای پیام/

]
استاندار قزوین در دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته، بر نقش موثر و بی بدلیل زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین و مهمترین رکن جامعه تاکید کرد.