نبود مدیریت واحد در سَد کوچری مانع اصلی احداث پایگاه ساحلی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان با اشاره به نبود مدیریت واحد در سد کوچری گفت: باید با مطالبه عمومی مدیریت سد کوچری مشخص و پایگاه امداد و نجات ساحلی احداث شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

حمید رضا کریمیان در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و تعطیلات تابستانی، تیمی به عنوان تیم آگاهی دهنده به افرادی که در اطراف سد هستند، ایجاد شود.

,

وی با اشاره به مجروح شدن 161 نفر در 81 تصادف رخ داده در دو محور موته _ گلپایگان و موته _ سعید آباد، تشریح کرد: 77 نفر از این مجروحین به مراکز درمانی منتقل شده و 9 نفر نیز فوت کردند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان بیان کرد: سال گذشته 320 مورد مراجعه حضوری به پایگاه های هلال احمر داشتیم که 279 نفر به صورت سرپایی درمان و یک نفر منجر به فوت شده است.

,

کریمیان اضافه کرد: همچنین سال 95 از مجموع 31 مورد حادثه شهری، کارگاهی و خانگی یک مورد فوتی داشتیم.

,

وی با اشاره به طرح نوروزی هلال احمر گفت: پنج مجروح و دو نفر اعزام در سه تصادف در محور موته _ گلپایگان و 9 مجروح و سه نفر اعزام به مراکز درمانی در سه تصادف محور خمین _ گلپایگان، آمار تصادفات در نوروز امسال است.

,

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان عنوان کرد: ایجاد پست ایمنی و سلامت در ورودی شهرستان علاوه بر راهنمای مسافران نوروزی محلی را نیز برای استراحت آن ها فراهم کرده است.

,

انتهای پیام / 

]
کریمیان عنوان کرد: انتظار می رود با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و تعطیلات تابستان، تیمی به عنوان گروه آگاهی دهنده به افرادی که در اطراف سد هستند، ایجاد شود.