دعوت امام جمعه اهل سنت نگین شهر از هموطنان برای شرکت در انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، آخوند حاج ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخابات اظهار کرد: همانگونه که هموطنان عزیز می دانند، نظام اسلامی ما با معماری امام خمینی (ره) تشکیل شد و ادامه راه آن توسط مقام معظم رهبری استمرار دارد. واین نظام بر پایه و اساس تعالیم قرآن و سنت حضرت رسول اکرم پایه گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

آخوند خوجملی ادامه داد: یکی از آرمانهای این نظام آن است که در تمام تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای همیشه تکیه بر تشخیص مردم دارد و هر چه مردم انتخاب کردند نظام نیز آن را می پذیرد. بنابراین، شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم وظیفه دینی آنهاست.

,

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: از همه هموطنان عزیزم، از جمله شیعه وسنی، زن ومرد ،تقاضا دارم با حضور در پای صندوقها هم وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند و هم حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند تا از این طریق به اقتدار نظام استحکام بخشند.

,

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ مشارکت حداکثری مردم سبب اقتدار نظام و مستحکم تر شدن پایه های نظام می شود.

,

اخوند خوجملی در توصیه به انتخاب اصلح اعلام کرد: به افراد اصلح رای دهید، به کسانی که بیشتر به مردم خدمت کنند، به نظام اسلامی و قوانین ان التزام داشته باشند، به کسانی که حول محور قانون حرکت کنن و مردم دار باشند.

,

انتهای پیام/

]
در امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: از شیعه وسنی، زن ومرد ،تقاضا دارم با حضور در پای صندوقها هم وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند و هم حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند تا از این طریق به اقتدار نظام استحکام بخشند.