جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام محمد رضازاده دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز اظهار کرد: در دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی فومن جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن گفت: جوانانی که دل در گروه آرمان های امام و شهدا دارند و می خواهندمشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران در کشور مرتفع شود با تمام وجود در صحنه انتخابات حضور پیدا می کنند و با حضور در بین مردم به روشنگری می پردازند.

,

وی در ادامه اعلام کرد: مجمع جهادگران انقلاب اسلامی شهرستان فومن دکتر سید ابراهیم رئیسی را اصلح مقبول می داند و با تمام وجود برای حل مشکلات کثیر در سطح کشور در عرصه ریاست جمهوری از ایشان حمایت می کند.

,

رضازاده با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر فومن افزود: حتما از کاندیداهای ارزشی شهر که در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده اند حمایت می کنیم چرا که در این دوره الحمدالله نامزد های ارزشی و انقلابی با روحیه جهادی و خرد جمعی حضور دارند و امید داریم برای اولین بار شورائی متشکل از نیروهایی ارزشی و اصلح در شهر فومن تشکیل گردد.

,

وی در پایان خطاب به فعالان فرهنگی شهر خاطر نشان کرد:امروز برای دفاع از ارزش ها و همچنین توسعه شهر هم در عرصه ریاست جمهوری و هم در عرصه شورای شهر باید همگان خاصه فعالان فرهنگی به تکلیف خویش عمل کنند و نیروهای ارزشی باید در عرصه انتخابات نقش آفرین باشند تا دیگر محافل شبانه خاص و کاسبان انتخابات برای شهرمان نقش تعیین کننده نداشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام محمد رضازاده دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز اظهار کرد: در دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی فومن جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند.