ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با کریمه اظهار داشت: حرکت جناب آقای قالیباف، بیانگر روحیه جهادی، انقلابی و ارزشی ایشان است. زیرا علی رغم شرایط مطلوب و رای بالایی که داشتند و با توجه به زحمات فراوانی که در این ایام کشیدند ایشان ایثار کردند و برای یک منفعت بالاتر، از منفعت شخصی چشم پوشی کرده و آنچه بود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,

وی افزود: اقدام ایشان موجب وحدت در جبهه  انقلاب و افزایش رای جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شد و یک شور و هیجان خاصی به جبهه انقلاب و طرفداران جناب آقای رئیسی بخشید.

,

ذوالنور ادامه داد: لذا ما از این به بعد شاهد افزایش رای جناب آقای رئیسی خواهیم بود و همه کسانی که به جناب آقای قالیباف ابراز علاقه کردند، یقینا پشت آقای رئیسی در خواهند آمد، زیرا نزدیکترین جریان و روحیه به ایشان، آقای رئیسی است.

,

وی خاطرنشان کرد: بنابراین نیرو هایی که به خاطر برنامه های دکتر قالیباف پشت وی حرکت کردند، اگر بخواهند آن برنامه ها محقق گردد، با رای به جناب رئیسی محقق خواهد شد و ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود.

,

انتهای پیام/گ

]
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور گفت: نیرو هایی که به خاطر برنامه های دکتر قالیباف پشت وی حرکت کردند، اگر بخواهند آن برنامه ها محقق گردد، با رای به جناب رئیسی محقق خواهد شد و ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود.