کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قزوین نشده‌ام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه محمدبیگی، دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین با  اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: به دلیل سابقه حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستان انقلابی بسیار مصر بودند که امسال در انتخابات شورای شهر شرکت کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: جایگاه و اهمیت شورای شهر در نوع خود بسیار مهم است اما به دلایل متعددی قصد حضور در انتخابات شورای شهر را نداشتم و هم‌اکنون در عرصه سلامت، طب سنتی و دانشگاه در خدمت مردم هستم. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به تشابه اسمی یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر با ایشان، خاطرنشان کرد: از روزی که اسامی کاندیداهای محترم اعلام شد؛ مطلع شدیم که خانم فاطمه محمدبیگی از فعالان فرهنگی استان، یکی از کاندیدای انتخاباتی شورای شهر شدند. 

وی ادامه داد: ضمن تبریک به این کاندیدای انتخابات شورای شهر و آرزوی توفیق در خدمتگزاری به مردم، اما به دلیل تشابه اسمی، حدود یک ماهی است که مراجعات متعدد مردمی دارم و دوستان زیادی هم تماس گرفته و عنوان می‌کنند که ما می‌خواهیم به شما رای دهیم از این رو برای اینکه اشتباهی صورت نگیرد و با توجه به اینکه هویت‌های حقیقی و حقوقی ما مجزا است؛ اعلام کردیم که این مورد فقط تشابه اسمی است. 

در فضای سیاسی هیچ چیز به اندازه تقوا مورد نیاز نیست
محمدبیگی تصریح کرد: به نظر من هر چه در فضای انتخاباتی صریح‌تر، واضح‌تر و شفاف‌تر حرکت کنیم به نفع خود و دیگران است و مردم نیز دچار اشتباه نمی‌شوند و هر اندازه که صادقانه با مردم برخورد کنیم و نیتمان نیز خالص باشد مردم نیز به صداقت و نیت خالص ما پاسخ خواهند داد. 

وی در ادامه بیان کرد: تقوای الهی را باید رعایت کنیم و اخلاق مداری، قانون‌مداری و صداقت با مردم را پیشه و منش خود قرار دهیم و همواره خدا را حاضر و ناظر بر اعمالمان ببینیم چراکه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف می‌آیند و می‌روند اما آنچه می‌ماند خدمتگزاری به مردم و طعم شیرین رضایت مردم و خداوند است. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تاکید کرد: در فضای سیاسی هیچ چیزی به اندازه تقوا مورد نیاز نیست زیرا چنین فضایی می‌تواند آماجی از دروغ‌ها، تهمت‌ها و فتنه انگیزی‌ها باشد و از سوی دیگر در سناریوی اسلامی خود فضای شور و نشاط و ترویج خدمت به مردم، نوع دوستی و بشر دوستی باشد. 

وی در ادامه گفت: از همه آحاد جامعه تقاضا دارم که با حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شوند و مبنای انتخابشان را نیز بیانات مقام معظم رهبری و آیات الهی و احکام دین مبین اسلام قرار دهند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

محمدبیگی بیان کرد: به کسانی باید رای دهیم که حافظ امنیت و منافع ملی کشور باشند و با رفتار صادقانه، به مردم وعده‌های پوچ و توخالی ندهند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در مقابل رأیی که می‌دهیم مسئولیم و باید پاسخگو باشیم و قطعا حضور گسترده در انتخابات و انداختن رای در صندوق آراء، رأی به استحکام نظام جمهوری اسلامی و موجب قدرت و قوت گرفتن کشور در منطقه و جهان بوده و باعث شکوفایی و رونق اقتصادی و اجتماعی و پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلامی خواهد بود. 

کاندیداهای انتخاباتی باید داشته‌های علمی و برنامه‌های خود را ارائه دهند
وی تصریح کرد: به عنوان دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان از همه کاندیداهایی که حجب و حیای سیاسی و اسلامی را رعایت می‌کنند و صادقانه با مردم برخورد می‌کنند و همچنین کاندیداهای خانمی که حجاب خود را به رخ بیگانگان می‌کشند، تشکر می‌کنم. 

محمدبیگی ادامه داد: وقتی تصاویر برخی کاندیداهای خانم را می‌بینم که با حجاب کامل اسلامی عکس گرفته‌اند به خود می‌بالم که چنین بانوان فعالِ محجب و با عزت بالا در صحنه سیاسی شرکت کرده‌اند. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: همچنین به عنوان دبیر بنیاد عفاف و حجاب تذکری هم به کاندیداهایی می‌دهم که ساختار شکنی کرده و با پوشش‌های نامتعارف و غیرمعمول، فضای انتخاب اصلح را به سوی فضای انتخاب جنسیتی یا براساس معیارهای نامناسب می‌کشانند. 

وی تصریح کرد: هراندازه که رفتار کاندیداها با مردم ظاهرگرایانه باشد ممکن است که مردم به این سمت سوق پیدا کرده و یا موجب هدایت غلط جوانان به سوی یک سری کاندیداها شوند. 

محمدبیگی گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید داشته‌های علمی و برنامه‌های خود را ارائه دهند و محتوای کاری و سابقه اجرایی خود را بیان کنند و از ایجاد فضاهای نامناسب و خلاف شئون اسلامی بپرهیزند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
دکتر فاطمه محمدبیگی با اشاره به تشابه اسمی یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر با ایشان، خاطرنشان کرد: جایگاه و اهمیت شورای شهر در نوع خود بسیار مهم است اما به دلایل متعددی در انتخابات شورای شهر قزوین شرکت نکرده‌ام.