حذف اسلامی از شعار «ایران برای همه» کار یک نفوذی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ مصطفی رستمی در نشست بصیرتی بسیجیان و گردان‌های بیت المقدس اسدآباد با اشاره به وقایع تاریخ اسلام از جمله غدیرخم، عاشورا و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی که به فرمان امام و پشتیبانی ملت سرانجام گرفت، انقلاب مظلومان و ستمدیدگان جهان اسلام است و تنها متعلق به ایران نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در خصوص پیروی از ولایت فقیه و ارمانهای بلند انقلاب، گفت: چرا برخی در دفاع از این انقلاب سکوت اختیار کرده و منتظرند که رهبر انقلاب سخن بگشایند و موضع بگیرند؛ این در حالی است که یک انقلابی باید خود موضعش مشخص باشد و به گونه ای این موضوع را اعلام کند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند، گفت: گاهی این نااهلان در مجلس شورای اسلامی، گاهی در خبرگان و گاهی در دولت نفوذ می‌کنند و البته هر پنجره ای باشد در آنجا نفوذ می‌کنند و این امر می‌طلبد که در صحنه انتخابات باشکوه و اقتدار حضور داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه کسی که در مشارکت در انتخابات و یا انتخاب فرد اصلح تعللی داشته باشد باید فردای قیامت پاسخگو باشد، افزود: آیت حائری در سخنانی می‌گویند که هر کسی در این انقلاب نباشد و به فرد انقلابی رأی ندهد، گویی بر امام زمان(عج) شمشیر کشیده است.

,

رستمی به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در این دوران ما در 37 کشور اسیر داشتیم و این نشان می‌دهد که دشمنان انلاب کم نیستند.

,

وی عدم شرکت در انتخابات و عدم انتخاب فرد اصلح را یک خیانت به کشور دانست و گفت: برخی در مناظره از افراد نجومی بگیر به عنوان ذخیره نظام یاد کردند و این نشان میدهد که باید هوشیارانه در انتخاب خود اقدام کنیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به سند 2030 اشاره ای کرد و گفت: این سند در نهایت گستاخی به امضاء رسید و در این سند ایران مجبور به سبک آموزش غیراسلامی خواهد شد؛ همچنین آموزش مسائل جنسی در دوران ابتدایی تأکید شده و بر طبق آن باید سقط جنین آزاد شود و این نشان می‌دهد که دشمنان از طریق ضربه به انقلاب خواهند زد.

,

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی یکی از کاندیداها، گفت: در این شعار که با عنوان «ایران برای همه و همه برای ایران» آمده، کلمه اسلامی بودن از ایران حذف شده و این نشان می‌دهد که دشمن در این امر نفوذ دارد.

,

رستمی در پایان سخنانش سکوت هر ایرانی را خیانت به نظام دانست و گفت: با غیرت دینی و انقلابی خود در این انتخابات نشان خواهیم داد که دشمن نمی‌تواند در ما نفوذ پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کسی که مشارکت در انتخابات و یا انتخاب فرد اصلح تعللی داشته، باید فردای قیامت پاسخگو باشد، گفت: برخی نااهلان در دولت هم نفوذ می‌کنند تا ریشه نظام و انقلاب را بخشکانند و باید مرقب بود.