دعوت نماینده آیت الله رئیسی از مدیر پایگاه خبری اصلاح طلب استان برای مناظره
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نخعی پور مسئول ستاد مردمی حامیان اصلح خراسان جنوبی و نماینده ستاد آیت الله رئیسی در هیأت اجرایی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، گفت: متاسفانه کانال تلگرامی پایگاه های خبری بیرنا، مواردی نسبت به آیت الله رئیسی مطرح کرده است که این مطالب اتهام و اکاذیب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه این مطالب در فضای مجازی منتشر می شود؛ نیاز به پاسخ دارد و چون باید مدیر سایت پاسخگوی این اتهامات باشد، بنده از وی برای انجام مناظره رو در رو دعوت کرده ام.

,

 

,

مسئول ستاد مردمی حامیان اصلح خراسان جنوبی بیان کرد: در این خصوص ابتدا در فضای مجازی و از طریق پیام به ادمین کانال بیرنا، برای مناظره دعوت کرده ام؛ اما چون در این خصوص جوابی داده نشده است، دوباره دعوت خود را با تنظیم و ارسال نامه ای به افسانه اسلامی مدیر این پایگاه خبری، انجام داده ام.

,

 

,

نخعی پور گفت: مناظره هم در هر زمان و مکانی از جمله مکان های دانشجویی، عمومی، مردمی و یا مساجد که مدیر این سایت اعلام کند، انجام بشود و بنده حاضرم در هر زمان و مکانی مناظره کنم.

,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 8 صبح فرداست، باید این مناظره حداکثر تا پایان امشب برگزار شود.      

,

 

,

, ,

انتهای پیام/          

]
کانال تلگرامی یکی از پایگاه های خبری اصلاح طلب استان، مواردی نسبت به آیت الله رئیسی مطرح کرده است که این مطالب اتهام و اکاذیب است؛ چون باید مدیر سایت پاسخگوی این اتهامات باشد، بنده از وی برای انجام مناظره رو در رو دعوت کرده ام.