فعالان رسانه ای خراسان جنوبی حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

«ما هر جا یک مدیریت انقلابی داشتیم، کار پیش رفته؛ اگر مدیریتها متدین، انقلابی و کارآمد باشد، همه مشکلات کشور حل خواهد شد» مقام معظم رهبری

,

انتخابات در تعیین جایگاه و مسیر نظام اسلامی تاثیر بسزایی دارد. مشارکت باشکوه مردم در انتخابات بی شک موجب اقتدار و استحکام کشور خواهد شد و بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه بدخواهان نظام خواهد شد.
 

,
,

در این میان انتخاب فرد اصلح که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، بسیار مهم می باشد و بایستی که در این زمینه نیز نخبگان و رسانه ها در راستای معرفی افراد اصلح به آحاد مردم تلاش کنند.
 

,
,

شرایط نابسامان اقتصادی و مشکلات اشتغال جوانان و تعطیلی کارخانه ها در دولت یازدهم سبب نارضایتی مردم از عملکرد این دولت شد و امروز ضرورت روی کارآمدن گفتمان انقلابی که بتواند مشکلات مردم را حل کند، بیش از گذشته در کشور احساس می شود.
 

,
,

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان جنوبی نیز با انتقاد از عملکرد 4 ساله دولت تدبیر و امید به خصوص در حوزه اشتغال و اقتصاد و بالاخص در استان خراسان جنوبی، حمایت کامل و قاطع خود را از نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارند و از مردم متدین و انقلابی استان نیز خواستار حمایت از فرزند خود در انتخابات هستند تا به امید حضرت حق، شاهد روی کار آمدن دولت کار و کرامت باشیم که این انتخاب برای کشور و به خصوص استان خراسان جنوبی با توجه به شناخت خوبی که آیت الله رئیسی از ظرفیت های استان دارد، مایه پیشرفت همه جانبه و حل مشکلات اساسی مردم خواهد شد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
جمعی از فعالان رسانه ای خراسان جنوبی طی بیانیه ای حمایت کامل و قاطع خود را از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام کردند.