بیش از 180 نفر در شهرستان مهدیشهر رای اولی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ارگی در گفتگو با نیزوا، با اشاره به برگزاری همایش رای اولی های شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: از این تعداد رای اولی  حدود 90 نفر دختر و مابقی پسر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه جوانان به عنوان آینده سازان جامعه نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور ایفا می کنند، افزود: این توفیق بزرگی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آحاد شهروندان فراهم شده است که سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند.  

,

فرماندار مهدیشهر خاطر نشان کرد: این نگاه بلند امام خمینی(ره) بود که نوع حکومتی که تعیین کردند این بود که حکومت مردم بر مردم شکل بگیرد.

,

ارگی خواستار دعوت جوانان از آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات شد و تصریح کرد: جوانان با حضور در عرصه فعالیت های انتخاباتی و با نگرش سیاسی و جناحی که دارند باعث می شود تنور انتخابات گرم تر شود

,

وی بیان کرد: جوانان به عنوان قشر نسل جدید که نگاه بازتری دارند کمک کنند اخلاق مداری در عرصه انتخابات پیش از پیش نقش پیدا کند و تخریب دیگر کاندیدا دنبال نشود

,

فرماندار مهدیشهر با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اذعان کرد: دشمن به دنبال این است که انتخابات در کشور ما شکل نگیرد و می خواهد اینگونه القا کند که مردم از نظام برگشتند.

,

ارگی اضافه کرد: مردم ایران این پیام را برای مجامع بین المللی خواهند داد که همچنان مصمم تر از گذشته و در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق های رای حاضر می شوند و بار دیگر با آرمان های امام راحل در جهت شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان می بندند.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان مهدیشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم به ویژه رای اولی ها در پای صندوق های رای، گفت: بیش از 180 نفر در این شهرستان رای اولی هستند.