موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در درجزین آغاز به کار کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین در مراسم آغاز به کار این موسسه خیریه گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و فرمایش مقام معظم رهبری در مبحث اقتصاد مقاومتی و عدم حضور نهاد کمیته امداد در شهر درجزین، این موسسه در این شهر نیاز ضوروری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه شاهد پراکندگی مراکز نیکوکاری و کمبود خدمات ارائه شده در درجزین هستیم، افزود: نیاز جامعه به وجود ارگانی است که بتواند مشکلات مردم نیازمند جامعه را برطرف کند.

,

همتیان عضو شورای شهر درجزین هم داشتن یک نهاد خدمت رسان قوی را بهتر از مراکزی با خدمات ضعیف و بدون برنامه مشخص دانست و اظهار کرد: ایجاد بستر و فضای اطلاع رسانی به افراد نیکوکار در کمک رسانی با کسر امور مالیاتی در دستگاه اداری می تواند به این فضا کمک کند.

,

سمیه مطهری نژاد مسئول موسسه آبشار عاطفه ها بیان کرد: در این مؤسسه کمک به سادات، مهاجرین، در راه ماندگان و خانواده ها و زنان بد سرپرست جامعه در دستور کار است که البته افراد شناسایی شده دارای پرونده مشخص و محرمانه خواهند بود.

,

وی فعالیت در حوزه بهداشتی و درمانی را از دیگر اهداف این موسسه عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون سه پزشک حادق در این زمینه اعلام همکاری کرده اند.

,

مسئول موسسه آبشار عاطفه های لزوم توجه مسئولین و افراد خیر در این مؤسسه و در اختیار قرار دادن امکانات لازم و کافی در جهت امر خدمت به قشر آسیب دیده و مستضعف جامعه از ضروریات جامعه اسلامی دانست.

,

مطهری نژاد تصریح کرد: وجود اساس نامه در این سازمان مردم نهاد میتواند بستر خوبی برای اعتماد سازی در بین مردم ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های شهر درجزین با امر خدمت رسانی به محرومین در دفتر امام جمعه درجزین رسما کار خود را آغاز کرد.