استقبال مهدیشهری ها از نمایشگاه فضای مجازی ارزش های انقلاب اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، برای نخستین بار در شهرستان مهدیشهر نمایشگاه غرفه  فضای مجازی ارزشهای انقلاب اسلامی با محوریت ترویج ، گسترش و دفاع از اهداف، فرهنگ و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

 این نمایشگاه در بخشهایی شامل سواد رسانه و فضای مجازی، معرفی محصولات جبهه فضای مجازی شهرستان، استان و کشوراعم از بازی های ایرانی اسلامی، اپلیکیشن های ایرانی، مجموعه سخنرانی های ناب پیرامون مسائل خانواده و تهدید ها و فرصت های فضای مجازی بود.

,

بخش ویژه این نمایشگاه، زیارت مجازی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با استفاده از عینک های واقعیت مجازی و همچنین معرفی محصولات جشنواره عمار بود که با استقبال حداکثری مسئولین و مردم روبرو شد.

,

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان و عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب پس از بازدید از این نمایشگاه، با تقدیر از برپا کنندگان این برنامه، خواهان فعالیت گسترده تر در حوزه فعالیت فضای مجازی و سواد رسانه ای شد.

,

اولین غرفه فضای مجازی در شهرستان مهدیشهر، به همت گروه فضای مجازی و تولید رسانه دارالقرآن مهدیشهر و با همکاری سازمان سراج استان سمنانهمزمان با نیمه شعبان در حسینیه المهدی برپا شد.

,

انتهای پیام/

]
برپایی نمایشگاه فضای مجازی ارزش های انقلاب اسلامی در مهدیشهر مورد استقبال خوب مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.