اهمیت انتخاب اعضای شورا، کمتر از ریاست جمهوری نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری، مرتضی طلایی نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برای شرکت در انتخابات در مسجد جامع ارشاد شهرری حضور یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , آفتاب ری, ، مرتضی طلایی نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برای شرکت در انتخابات در مسجد جامع ارشاد شهرری حضور یافت. ,

طلایی در مسجد ارشاد شهرری، در صف ایستاد و دوشادوش ملت ایران رای خود را به صندوق انداخت.

,

نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش  پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت، در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، بیان کرد: احساس می کنم بار سنگین مسئولیت که به دوش داشتم نسبت به نظام، انقلاب، کشور، ملت، امام، شهدا و رهبری این بار را برداشتم و اکنون که در این حماسه سیاسی ملت ایران سهیم شدم و رای خود را به صندوق انداختم، بسیار خوشحال هستم.

, نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش , آفتاب ری,

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که عمری داد تا بتوانم در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنم.

,

طلایی گفت: امور جاری و زندگی روزمره مردم در اختیار شورای شهر است و هر مقدار شوراها کارآمدتر و آشنا و آگاه به مسائل شهری و اجتماعی باشند، می توانند بهتر در برنامه ریزی ها، سیاستگذاری ها و نظارت بر حسن اجرای آن توسط شهرداری ها موفق باشند.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای شورای شهر است، اظهار داشت: اهمیت انتخاب اعضای شورا، کمتر از ریاست جمهوری نیست به ویژه برای تهران که مدیریت آن یک دولت شهر است.

,

طلایی ادامه داد: امیدوارم نتیجه انتخابات، شکل گیری یک پارلمان شهری باشد که نمایندگان آن برآمده از مردم و متعهد به مردم و شورای کاری باشد که بتوانند دغدهای رهبر معظم انقلاب را در جهت رفع مشکلات مردم برطرف کند. 

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد ارشاد شهرری گفت: امیدوارم نتیجه انتخابات، شکل گیری یک پارلمان شهری باشد که نمایندگان آن بتوانند دغدهای رهبر معظم انقلاب را در جهت رفع مشکلات مردم برطرف کنند.