سید ابراهیم رئیسی با آیت الله حسینی مازندرانی در شهرری دیدار کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای شرکت در انتخابات به شهرری آمده بود، با آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، مجتهد عظیم الشان و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , آفتاب ری, ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای شرکت در انتخابات به شهرری آمده بود، با آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، مجتهد عظیم الشان و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری دیدار کرد.,

رئیسی با اشاره به حضور 15 ساله خود در حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری و تدریس خارج فقیه در این حوزه، گفت: حاج آقای حسینی با لطف خود، همیشه میزبان خوبی از بنده و روحانیون بودند و من قدردان ایشان بوده و هستم.

,

رئیسی ادامه داد: شرکت من در انتخابات بنابر تکلیف بوده و نتیجه انتخابات هرچه باشد، شکرگزار خداوند هستم.

,

 حسینی مازندرانی در این دیدار صمیمی خطاب به رئیسی، گفت: با شناختی که از حضرت عالی دارم، شما را نامزد اصلح میدانم و برای موفقیتتان دعا می کنم.

این فقیه عظیم الشان خاطرنشان کرد: بنده در تمام سخنرانی ها و گفتگو هایم با رسانه های مختلف، مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب، مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کردم.

حضرت آیت الله حسینی مازندرانی در حاشیه حضور رئیسی در مسجد جامع ارشاد شهر ری برای انداختن رای خود به صندوق، دیداری کوتاه با خانم جمیله علم الهدی داشت و برای موفقیت رئیسی دعا کرد.

,
,
,
,
,

, , , ,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رأی خود در صندوق با آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، مجتهد عظیم الشان و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری دیدار کرد.