مردم با درک عمیق از شرایط کشور به وظیفه ملی خود عمل کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار و عزت ملی ارتقا پیدا می کند و پایه های نظام مستحکم تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی افزود: برای افزایش امنیت ملی، وظیفه شرعی هر شهروند ایرانی است که در انتخابات مختلف شرکت کند و چون انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می زند بسیار حساس و مهم است.

,

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور پرشور مردم، گفت: به همه مردم ایران و به ویژه مستمری بگیران، این حماسه ملی و شرکت انبوه هموطنان در انتخابات را تبریک می گویم.

,

نوربخش بیان کرد: در بین انتخاباتی که از ابتدای انقلاب تا کنون انجام گرفته، مشارکت در این دوره بی نظیر بوده است و این نشان دهنده درک و فهم عمیق مردم از شرایط کشور است که با حضور پرشور و حماسه انگیز خود عزت و اقتدار ملی را افزایش و وظیفه ملی خود را ادا کردند.

,

وی در ادامه اذعان داشت: در مناظرات انتخاباتی یک رقابت جدی بین افکار سیاسی، اجتماعی و اجرایی انجام شد و بطور جدی مباحث مختلف اقتصادی و اجتماعی بحث و در منظر مردم گذاشته شد تا مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب کنند.  

,

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هرچه میزان مشارکت بالا باشد خرد جمعی قوی تر خواهد بود و مردم تشخیص صحیح تری در انتخاب اصلح برای اداره امور اجتماعی کشور خواهند داشت.

,

نوربخش با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه میزان رای ملت است، گفت: بزودی سرنوشت کشور برای چهار سال آینده مشخص خواهد شد.

,

گفتنی است؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شامگاه 29 اردیبهشت با حضور در شهرری، در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در ساعت پایانی انتخابات از مرکز ستاد انتخابات شهرستان ری بازدید کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات بی نظیر بوده است و این نشان دهنده درک و فهم عمیق مردم از شرایط کشور است که با حضور پرشور و حماسه انگیز خود عزت و اقتدار ملی را افزایش و وظیفه ملی خود را ادا کردند.