حمایت از 700 عنوان طرح تحقیقاتی توسط آبفا هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر زهرا انگوینی مدیر پژوهش و تحقیقات آب و فاضلاب استان هرمزگان در گفت و گو بارفتارنیوز، گفت: در مدت ۶ سال معاون فنی و مهندسی انتقال آب از شهرستان جاسک به بشاگرد بوده و مدت ۸ ماه است که مدیر پژوهش و تحقیقات شرکت آبفا استان می باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,

وی فعالیت های تحقیقاتی و دانشجویی خود بیان کرد: از سال ۸۹ مشاور و راهنمای پایان نامه ها کارشناسی ارشد در دانشگاه هرمزگان بوده و پس از اخذ مدرک دکترا در سال ۱۳۹۳ در رشته علوم و تحقیقات به تدریس در مقاطع ارشد و دکترای مشغول شده ام.

,

انگوینی با اشاره به ثبت مقالات مختاف در سطح جهانی و کشوری اظهار داشت: مجری ۸ طرح تحقیقاتی در استان و کشور بوده و تا کنون تعداد ۲۴ مقاله isi  مقالات علمی بین المللی،  ۴ مقاله ist مقالات جهان اسلام و تعداد ۴۶ مقاله کشوری و استانی به ثبت رسانده ام.

,

 

,

مدیر پژوهش و تحقیقات آب و فاضلاب استان هرمزگان در رابطه با اقدامات، پژوهش و تحقیقات این سازمان گفت: امسال اولویت های ما حمایت از پایان نامه های مرتبط با صنعت می باشد که در مقطع دکترا تا سقف  ۹میلیون تومان و کارشناسی ارشد تا سقف ۴ میلیون تومان  در سطح استان حمایت مالی می نماییم.

,

 

,

وی افزود: با اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه این شرکت و مشکلات عمده ای که با آن دست و پنجه نرم می کند، در قالب برنامه تحقیقاتی در صدد رفع آن می باشیم، با جمع آوری این مشکلات آنها را به عنوان پروپزال های تحقیقاتی برای بر روی سایت سازمان قرار می دهیم تا دانشجویان از این تحقیقات استفاده نمایند و امری در جهت برطرف کردن مشکلات باشد.

,

 

,

انگوینی عنوان کرد: حمایت از مقالات دانشجویان، حمایت از تحقیقات و پژوهش های پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، در زمینه آب و فاضلاب و بهبود روند سازمان از اقدامات این مرکز پژوهشی سازمان می باشد.

,

 

,

مدیر پژوهش و تحقیقات آب و فاضلاب استان هرمزگان با اشاره به حمایت از تولید داخل یاد آور شد: در سال اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال، در جهت تولید قطعات آب شیرین کن ها که قطعات "ممبران" آن از کشورهای عربستان، آلمان و ژاپن وارد می شود، در تلاشیم که با شرکت های دانش بنیان قرار دادها را ببندیم و قطعات را دیگر از خارج وارد نکنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه مدیرکل سازمان در بحث تحقیقات و پژوهش و پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان این قدرت را به ما داد تا بتوانیم، تعداد ۷۰۰ عنوان طرح تحقیقاتی که مربوط به پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان می باشد را مورد حمایت قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
مدیر پژوهش و تحقیقات آب و فاضلاب استان هرمزگان اظهار داشت: در بحث تحقیقات و پژوهش تعداد ۷۰۰ عنوان طرح تحقیقاتی که مربوط به پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان می باشد را مورد حمایت قرار داده ایم.