پیام ستاد مردمی رئیسی در استان بوشهر به مردم پس از انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ستاد حمایت مردمی دکتر رئیسی در استان بوشهر پس از انتخابات از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

بسم الله الرحمن الرحیم
  "ان الله لا یغیرمابقوم حتى یغیروامابانفسهم"
برادران و خواهران عزیز وهمدل، یاران همراه!
سلام و درود خدا بر شما که با جان و دل در عرصه ی سرنوشت ساز انتخابات حضور یافتید و برای ماندگاری روش انقلابی و منش ارزشی و تثبیت اخلاق سیاسی و مأیوس نمودن دشمنان، از ژرفای وجود کوشیدید. درود و آفرین برملت رشید ایران که در 29 اردیبهشت 96 با حضور گسترده پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر شرافتامه ی خود و کتاب افتخارات انقلاب اسلامی افزدوند.
اینک انتخابات با همه پست و بلندش پایان یافته و هرکس هرچه در نهان داشته بروز داده و نتیجه آن شده است که جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری دوره ی دوازدهم دست یافته است.
ما نتیجه ی انتخابات را که برآیند اراده ی ملت است ارج نهاده و به دور از هرگونه غوغارفتاری ، با عرض تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب برای این حضور چشمگیرمردم در میدان و اعلام تداوم فرمانبری ازآن بزرگوار، به ملت رشید ایران برای اطاعت از فرمان معظم له که با حماسه ی حضور خود بار دیگر بر مردم سالاری اسلامی صحه گذاشتند هزاران آفرین می گوییم.
از همه دست اندرکاران نظام اسلامی به ویژه رئیس جمهور منتخب درخواست می کنیم معیشت مردم و مصالح انقلاب را درصدر علایق و دیدگاه و کردارخود قرار دهند و تمام مساعی خود را برای پیشرفت همه جانبه ی مردم و کشور، مصروف دارند.
از همه گرامیان و سرورانی که در ستادهای آیت‌الله دکتر رئیسی به ویژه در ستادهای مردمی فعالیت نموده و بانهایت پایمردی، وقت و اراده و حتی دارایی خود را درکف اخلاص نهاده و برای رضای پرودگار و به امید خدمت بهتر و بیشتر به کشور و مردم صرف این راه کرده اند، باتمام وجود قدردانی می کنیم.
یاران انقلابی ام، یقین دارم با اراده ی راسخ و نیروی ایمان، برای خدمت در مسیر انفلاب پا در رکاب می مانید و ذره ای از تلاش در راه راستی و اخلاق و انسانیت به خود تردید راه نمی دهید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

درود خداوند برروان امام و شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی.

,

 

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

]
ستاد حمایت مردمی دکتر رئیسی در استان بوشهر پس از انتخابات از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.