اعزام ۷۸ مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان مهدیشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: از 78 مبلغ و مبلغه، 13 نفر در شهر درجزین، 26 نفر در شهمیرزاد و روستاهای تابعه و 39 نفر هم در مهدیشهر به تبلیغ معارف دینی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی هدف از اعزام مبلغ به مساجد در ماه مبارک رمضان را اقامه نماز جماعت، تبیین معارف اسلامی و کرامت، سیره اهل بیت(ع)، پاسخ به شبهات و سوالات شرعی و مسائل مربوطه که بین مردم وجود دارد برشمرد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهربا اشاره به برنامه سخنرانی و معارف دینی این مبلغان در مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی، تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده اغلب مساجد در طول ماه مبارک رمضان در 3 نوبت نماز جماعت برپا می کنند.  

,

تقوی از برپایی نماز جماعت اول وقت قبل از افطار در مساجد خبر داد و افزود: با هماهنگی ای که با هیئت امنای مساجد شهر مهدیشهر انجام شده، در 4 مسجد نماز اول وقت مغرب و عشاء اقامه می شود.

,

وی مسجد سیدالشهداء، مسجد فاطمیه، مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب و مسجد صاحب الزمان(عج) زیارت را جزو 4 مسجدی برشمرد که نماز اول وقت قبل از افطار اقامه می کنند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: البته در دو مسجد، امام علی(ع) شهرک انقلاب و  صاحب الزمان(عج)زیارت نماز مغرب و عشاء در دو نوبت اقامه می شود و علاوه بر نماز اول وقت یک ساعت بعد از افطار نیز نماز جماعت همراه با سخنرانی نیز برپا می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از اعزام 78 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه ها و هیئت های مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.