پیام تبریک انتخاباتی روحانی به روحانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بوتیا نیوز  سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی طی پیامی از حضور حماسی ملت ایران در  29 اردیبهشت تقدیر و مطالبی را جهت یادآوری عنوان کرد که متن این پیام در ادامه عنوان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

" نخست، سپاس بیکران ملتی را که با حضور زندگی ساز و سرنوشت ساز خود در پای صندوق رأی در روز 29 اردیبهشت سال 96 به ندای آسمانی مقام معظم رهبری لبیک گفتند و وفاداری خویش را به انقلاب اسلامی ، راه امام و شهدای عزیز به نمایش گذاشتند، دموکراسی واقعی را به دنیا نشان دادند و دست رد بر سینه نامحرمان و بیگانه‌پرستان زدند.

,

این حضور حماسی و انقلابی پس از چهار سال شگرد و شیطنت برای بیرون راندن مردم ایران از صحنه و نامحرم دانستن آنان، این حقیقت را به درستی آشکار ساخت که یک ملت بیدار و فرزندان هوشیار خمینی را با خیمه‌شب بازی ، پشت هم‌اندازی و لالایی‌های اهریمنی و ابلیسی نمی‌توان خواب و خام کرد و از صحنه کنار زد و کدخدای خونخوار را که ملت قهرمان‌پرور ایران از در بیرون رانده است از پنجره به درون کشاند و ظلمت و ذلت را بر نور و روشنایی و عزت و کرامت چیره ساخت.

,

دوم بر ملت ایران، این صاحبان آگاه و با بصیرت است که با تیزبینی و ریزبینی خدمت‌کاران و خدمت‌گزارانی را که با رأی ملت به قدرت رسیده‌اند زیر دید داشته باشند و مراقبت کنند که مبادا نظام اشرافیگری، حرام‌خواری و فساد مالی و اقتصادی را بار دیگر جایگزین نظام محرومان و مستضعفان سازند و بداخلاقی، دروغ‌پردازی و نیرنگ‌بازی را رواج دهند و در این شرایط که شماری از مردم عزیز ما قدرت خرید حتی نیازمندی‌های ضروری مانند دارو و درمان را ندارند حقوق وحشتناک و بی‌حد و مرز نجومی به پول‌پرستان زالو صفت بپردازند.

,

سوم بایسته است از حضرت حجة الاسلام و المسلمین  رئیسی که در برابر هوچی‌گری‌ها، یاوه‌گویی‌ها، بهتان تراشی‌ها و جوسازی‌های افسار گسیخته جاه‌طلبان، علی‌گونه صبر و بردباری و شکیبایی از خویش نشان دادند و اخلاق اسلامی را رعایت کردند، به سهم خود سپاس فراوان داشته باشم . سیل تهمت و انواع نسبت‌های ناروا که از سوی حرامیان عقیده و اندیشه و فرزندان خلف عمرو عاص و معاویه به سوی این سید بزرگوار و مظلوم سرازیر شد، ما را به یاد سردمداران جنایت‌کار و بی‌بندوبار حاکمان اموی می‌اندازد که با تبلیغات و جوسازی‌ها کاری کردند که وقتی مردم خبر شهادت حضرت علی (ع) را در محراب عبادت شنیدند با شگفتی پرسیدند علی برای چه کاری به مسجد رفته بود؟ و اینجاست که بار دیگر باید بگویم : من از تکرار تاریخ می‌ترسم.

,

چهارم بر رئیس جمهور دولت دوازدهم است که دریابد ملت ایران با این رأی خردمندانه و سنجیده به او، اولاً راه هرگونه گریز و دستاویز را بر وی بستند تا فردا نتواند ادعا کند که اگر مردم به من بار دیگر رأی می‌دادند برجام نافرجام نمی‌ماند و من می‌توانستم در دوره دوم ریاست جمهوری با اجرای برجام مشکل گرانی کمرشکن، تورم فزاینده و اقتصاد فلج شده را حل کنم ثانیاً ملت عزیز ایران و در واقع خداوند متعال نخواست که شخصیتی وارسته و آزاده از تبار ابراهیمیان، وارث آلودگیهای برجام و آشفتگی‌های اقتصادی، سیاسی و اخلاقی دولتی باشد که کشور را در ورطه سقوط کشانده است.

,

امید است از این فرصت طلایی که برای آقای رئیس جمهور پیش آمده در راه خدمت به خدا و خلق بهره‌ گیرد، از اشرافیگری بپرهیزد زرپرستان تیلیاردر و قدرت پرست را از دستگاه دولت برهاند از کنار سرمایه‌داران و حرام‌خوران برخیزد و در کنار مستضعفان گام‌های برجسته‌ای بردارد و به یاد محرومان باشد، پاپرهنگان، بیکاران و محرومان را دریابد. باشد که به مصداق آیه شریفه« یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ» مورد مغفرت قرار بگیرد.

,

 

,

                                                      والسلام علی من اتبع الهدی

,

سید حمید روحانی

,

انتهای پیام/

]
سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی طی پیامی از حضور حماسی ملت ایران در 29 اردیبهشت تقدیر و مطالبی را جهت یادآوری به رئیس جمهور منخب عنوان کرد.