شناسایی 67 مورد تخلف انتخاباتی در فضای مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سرهنگ علی محمدپور در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می شود، افزود: در حوزه انتخابات ریاست جمهوری در این دوره هفت مورد تبلیغ و تخریب علیه کاندیداها، یک مورد ارائه نظرسنجی کذب، هفت مورد تبلیغات مسئولان به نفع کاندیدای مورد حمایت دولت، شش مورد تخلف عوامل اجرایی در هنگام انتخابات و پنج مورد اعلام نتایج قبل از اعلام رسمی احصاء و به ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اعلام شد.

,

 

,

سرپرست پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: همچنین در حوزه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 36 مورد تبلیغات زودهنگام، سه مورد تبلیغ خارج از مهلت قانونی و یک مورد توهین و تخریب علیه کاندیدا شناسایی شد و پراکندگی پرونده های تخلف در نرم افزارهای تلگرام، فیس بوک و اینستاگرام بوده است.

,

 

,

محمدپور بیان کرد: در مجموع در فضای مجازی 67 مورد تخلف به کمک پلیس فتا شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی شده است.

,

 

,

محمدحسین محمدپور، دادستان نظامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در خصوص نیروهای نظامی از مراجع نظارتی هیچ گونه تخلفی در استان نداشته ایم، گفت: این نشان از تبعیت مجموعه های نظامی از قوانین و رهبری معظم انقلاب دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سرپرست پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در فضای مجازی ۶۷ مورد تخلف به کمک پلیس فتا شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی شده است.