دیدار رئیس جمهور آذربایجان با ولیعهد امارات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  بنابر اخبار رسانه‌های جمهوری آذربایجان رئیس جمهور این کشور در 21 ماه می و پس از پایان سفرش به ریاض راهی امارات متحده عربی شد و با ولیعهد و معاون فرمانده کل ارتش امارات متحده محمد بن زاید آل نهیان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دیدار هر دو طرف از روابط دوجانبه پویا و مترقی بین طرفین ابراز خرسندی کرده و توسعه روز افزون مناسبات را خاطر نشان کردند. در این دیدار همچنین از امارات متحده عربی به خاطر حجم زیاد توریست‌ها و نیز افزایش خطوط هوایی برای تسهیل انتقال مسافرین بین دو کشور قدردانی شده و از وجود پتانسیل مناسب برای افزایش حجم تجارت بین دو کشور سخن به میان آمد.

,

در اثنای صحبت‌های دو طرف، موضوعاتی همچون، سرمایه‌گذاری، انرژی، مناطق آزاد تجاری ایجاد شده در جمهوری آذربایجان و امکان مشارکت امارات متحده در این مناطق، حوزه نفت و پتروشیمی، توریسم، کشاورزی و بهداشت مورد مذاکره قرار گرفته و بر وجود زیر ساخت‌های مناسب در این زمینه‌ها تاکید شد.

,

انتهای پیام/

]
دیدار بین رئیس جمهور آذربایجان با ولیعهد امارات متحده برای افزایش مناسبات تجاری و سرمایه گذاری در زیرساخت های اقتصادی جمهوری آذربایجان صورت گرفت.