ثبت نام مسابقات جام رمضان در میاندوآب آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز صدوقی در گفت و گو با زرین خبر با اعلام این خبر ، گفت: علاقمندان به شرکت در این  مسابقات می توانند تا پایان هفته به هیئت فوتبال شهرستان میاندواب مراجعه و ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب اظهار کرد:  در این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در رده سنی بزرگسالان برای تیم های اول و دوم به ترتیب ۲۰ و هفت میلیون ریال، در رده سنی جوانان برای تیم های اول و دوم به ترتیب پنج و دو میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

,

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز برای تیم های اول و دوم به ترتیب سه و دو میلیون ریال و در رده سنی نونهالان نیز برای تیم های اول و دوم به ترتیب سه و دو میلیون ریال به عنوان جایزه تعیین شده است.

,

صدوقی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی مسابقات یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در محل هیئت فوتبال برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم ساعت ۱۷ روز جمعه مورخه پنجم خرداد ماه درمحل هیات فوتبال برگزار می شود و تیم های شرکت کننده نیز مهلت ارائه مدارک ثبت نام تا زمان قرعه کشی را دارند.

,

گفتنی است مسابقات جام رمضان سال گذشته با شرکت ۳۸ تیم برگزار شد که ۲۶ تیم آن  در رده سنی بزرگسال و ۱۲۲ تیم در رده سنی جوانان بایکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت با قهرمانی تیم های کامپیوتر پیروز و غزال الف در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب از آغاز ثبت نام مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد.