آغاز عملیات عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار جدید الاحداث شهرداری در بشرویه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه، با توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره اوقاف و حوزه علمیه بشرویه ، کار عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار در حال احداث شهرداری صبح امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

بلوار جدید الاحداث شهرداری که پس از توافق با شهروندان به عنوان بلوار اصلی و اتصال دهنده دو منطقه پرتراکم جمعیتی بلوار جهاد و مسکن های مهر و نیز بلوار قائم(عج) در سال گذشته بازگشایی و عملیات عمرانی آن انجام شد، اکنون پس از طی مراحل مختلف زیرسازی اکنون اماده آسفالت می باشد.

,

مهندس بلالی در گفتگو با خبرنگا پیام بشرویه اشاره به تلاش شبانه روزی شورای محترم اسلامی شهر برای جلب مالکین اراضی واقع در بلوار شهرداری و نیز تشکر از همکاری شهروندانی که با شهرداری توافق نمودند گفت: با وجود قرار گرفته دو جمعیت نسبتا پر تراکم در بلوارهای جهاد و قائم(عج) و نیز کندی ارتباط و ارائه خدمات مختلف من جمله آتش نشانی و نیز اورزانس 115 بین این دو منطقه، ضرورت احداث بلوار ایجاد و مراحل عمرانی آن آغاز شده و پس از جدول گذاری ، نصب پایه چراغ، شبکه آبرسانی و روشنایی قسمتی از آن کفسازی گردید که امید است در هفته جاری آسفالت شود.

,

شهردار بشرویه نیز از طرح جامع شهر بشرویه که متاسفانه مشکل اراضی حفره و شهرک سجادیه را بطور کامل بر طرف نکرده است گفت و افزود: متاسفانه در سالیان گذشته زمین هایی به شهروندان محترم بشرویه با قول ارائه پروانه نیز تحویل شده و اکنون به صورت مشکلی مردمی درآمده است که علی رغم جلسات و پیگیری ها و سفرهای بی شمار به مرکز استان و نیز تهران متاسفانه باوجود موافقت استان با پیوستن اراضی معروف به حفره به محدوده شهر ، این امر در تهران منتفی اعلام شده است.

,

شایان ذکر است این راه مواصلاتی(بلوار شهرداری) به منظور انجام عملیات عمرانی و آسفالت تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

,

گفتنی است حدود سه هکتار توافق صورت گرفته و طول بلوار حدود هزار متر و عرض حدود سی متر است که با پیگیری شورا اسلامی شهر بوده این پروژه با موفقیت در حال کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
شهردار بشرویه گفت:با توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره اوقاف و حوزه علمیه بشرویه ، کار عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار در حال احداث شهرداری صبح امروز آغاز شد.