بیش از 62 هزار بانه ای در انتخابات مشارکت کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد فلاحی" در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن ابراز خرسندی از شرایط برگزاری انتخابات در بانه اظهار داشت: خوشبختانه این دوره از انتخابات با توجه به تمهیداتی که با همکاری یگان های نظامی؛ امنیتی و شورای تامین شهرستان بانه طی برگزاری جلسات و هماهنگی های قبلی  اندیشیده شده بود؛ در کمال امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی از حضور پرشور مردم در انتخابات نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رای نشان دادند که هنوز به ارزش های نظام و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند.

,

فلاحی با اشاره به اینکه در این دوره بالغ بر 98 هزار نفر در شهرستان بانه واجد شرایط رای دادن بودند خاطر نشان کرد؛ 61 هزار و 310 رای در مجموع کل آرای ماخوذه در شهرستان بانه بوده است که بر این اساس بیش از 62 درصد از واجدین شرایط رای این شهرستان در انتخابات حضور داشتند.

,

فرماندار بانه به تعداد رای های مربوط به نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان بانه نیز اشاره ای کرد و  یادآور شد؛ بیش از 45 هزار رای از مجموع آرای ماخوذه مربوط به ریاست جمهوری متعلق به آقای روحانی و نزدیک یازده هزار رای نیز به آقای رئیسی بوده است که بر این اساس 73 درصد از آرای ماخوذه در شهرستان بانه متعلق به  آقای روحانی بوده است.

,

نماینده عالی دولت در بانه در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بانه نیز اشاره ای کرد و گفت: در مجموع 829 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بانه ثبت نام کرده بودند که 98 نفر از این کاندیدها مربوط به بانه و شهرهای اقماری آن در بویین؛ کانیسور و آرمرده بوده است.

,

فلاحی حضور و استقبال کاندیدها و مردم شهرستان بانه از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هم مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیشترین آمار کاندیدهای شورای شهر متعلق به شهر بانه با 50 نامزد بود.

,

وی تصریح کرد: در مجموع فضای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بانه در فضایی سالم و به دور از تنش برگزار شد؛ بطوریکه کمترین تخلف انتخاباتی را در این شهرستان شاهد بودیم و تخلفات موجود هم در حد بد اخلاقی های تبلیغاتی بوده که پس از تشکیل پرونده قانونس برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به ستاد پیشگیری جرایم انتخاباتی ارجاع داده شده است.

,

وی در پایان باری دیگر از حضور پورشور مردم در این دوره انتخابات نیز تقدیر کرد و گفت: این گستردگی حضور وظیفه و مسئولیت ما را در قبال مردم بیش از گذشته کرد که می بایست با خدمت به این ولی نعمتان واقعی نظام جبران کرد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار بانه با بیان اینکه صد هزار نفر واجد شرایط رای در بانه وجود داردو 62 هزار و 310 نفر از مردم بانه در انتخابات روز گذشته رای دادند گفت: مشارکت مردم بانه 62 درصد بوده است.