اعلام استان‌های دارای بیشترین آمار طلاق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، حبیب الله مسعوی فرید با اشاره به ادامه برنام‌های سازمان بهزیستی کشور در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور، برنامه مدونی ترسیم شده است که بخشی از آن‌ها در ۳ ما آینده عملیاتی خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه دستگاه‌ها به آسیب‌های اجتماعی و همچنین اجرای برنامه ها، بهزیستی نیز اقدامات خود را به صورت ویژه آغاز کرده است. 

,

مسعودی فرید با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور برای کاهش آمار طلاق در سراسر ایران خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سازمان بهزیستی کشور به صورت خاص بر روی آن تاکید کرده است، کاهش آمار طلاق در کشور است که در این زمینه برنامه‌های پیش بینی شده و این برنامه‌ها اکنون در حال اجرا است.

,

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از استان هایی که بیشترین آمار طلاق را دارند اظهارکرد: در حال حاضر استان تهران، البرز، گیلان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، قم و مرکزی بیشترین آمار طلاق را دارند و صدر نشین این حوزه هستند.

,

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی مداخله در کاهش طلاق بیان کرد: این سامانه اکنون طراحی شده است و مقرر شده تا پایان خرداد ماه در استان هایی که بیشترین آمار طلاق را داشته اند، راه اندازی شود.

,

فرید بیان کرد: در طراحی این سامانه کارشناسان در بخش‌های مختلف اجتماعی و قضایی همکاری داشته اند.

,

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور راه اندازی سامانه کاهش طلاق در برخی از استان‌های کشور اذعان کرد: مقرر شده سامانه کاهش طلاق در ۱۰ استان کشور راه اندازی شده و مقدمات این کار اکنون فراهم است.

]
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از استان هایی که بیشترین آمار طلاق را دارند را نام برد.