"گردهمایی بزرگ بسیج ادارات" برنامه شاخص سرخه در سالروز فتح خرمشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امامی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن گرامیداشت حماسه افتخار آفرین فتح خرمشهر اظهار داشت: حماسه های دفاع مقدس باید به نسل های جوان و نوجوان امروز انتقال داده شود تا آرمان های انقلاب و امام و شهدا سینه به سینه حفظ و حراست شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی بسیج ادارات در صبح روز سوم خردادماه همراه با عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای سرخه و گردهمایی بصیرتی با حضور سردار مهدوی نژاد در شب جمعه چهارم خردادماه همراه با دعای پرفیض کمیل از برنامه های شاخص به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی نیز به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر برنامه های متعدد و متنوعی را اجرا خواهند کرد، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران برنامه هایی از قبیل نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و رزمندگان را در دستور کار دارند.

,

امامی بیان داشت: پایگاه خواهران حضرت زینب(س) سرخه پیاده روی بزرگ خانوادگی به سمت پیرغریب را همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر رأس ساعت 17 بعدازظهر اجرا خواهند کرد و نشست بصیرتی به همراه سخنرانی نیز در همین روز در مکان پایگاه برگزار خواهند کرد.

,

وی بیان داشت: پایگاه مقاومت فاطمه زهرا(س) نیز در روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه پیاده روی خانوادگی به سمت پارک سنگی همراه با مسابقه تیراندازی را انجام می دهند و پایگاه خواهران آسیه نیز  سخنرانی بصیرتی،‌گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا را در برنامه های گرامیداشت سوم خرداد گنجانده اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرخه همچنین بیان خاطرات مادران شهدا، مسابقات فرهنگی،‌سرود و تواشیح را از دیگر برنامه های گرامیداشت حماسه سوم خرداد عنوان کرد و گفت: پایگاه های روستایی نیز برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی های بصیرتی با حضور پیشکسوتان بسیجی به همراه بیان خاطرات و گلباران گلزار شهدا را در دستور کار دارند.

]
فرمانده سپاه ناحیه سرخه از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیج ادارات در سالروز فتح خرمشهر به عنوان برنامه شاخص سرخه خبر داد.