غبارروبی قلب از زنگار گناه شرط مقدمه به ماه رمضان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان است و آمادگی برای قرار گرفتن بر سر سفره ضیافت الهی و برچیدن میوه های ایمان و معنویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه فرصت ها همچون ابر می گذرند؛ بنابراین باید آن را غنیمت شمرد، بیان داشت: باید از فرصت ماه رمضان بهترین استفاده ها را برای مبارزه با نفس و تقویت ایمان است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اظهار داشت: برنامه های متعدد و متنوعی از جمله  غبارروبی مساجد و اماکن مذهبی برای میهمانی ماه خدا ماه رمضان تدارک دیده شده است.

,

حجت الاسلام بخشی صیقل دادن قلب از غبار گناه را مهمتر از غبارروبی مساجد عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم از فیوضات ماه رمضان بهره مند شویم ابتدا باید خود را پاکسازی کنیم و سپس به پاکسازی بیرونی بپردازیم و البته که هر دو اینها باید انجام شود هم نظافت درونی و هم نظافت بیرونی.

,

وی بیان داشت: ماه های رجب و این روزهای واپسین ماه شعبان در حقیقت مقدمه ای برای همین پاکسازی درونی بوده اند و هنوز هم برای آنها که از این فرصت شصت روزه استفاده نکرده اند؛ زمان برای جبران باقی است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: مراقبت نفس البته محدود و منحصر در ماه و روزی خاص نیست و انسان باید در طول سال از نفس خود با محاسبه اعمالش مراقبت کند تا ایمانی پایدار و عقیده ای راسخ در مسیر بندگی و صراط مستقیم الهی داشته باشد.

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه با تأکید بر آماده سازی روح و جسم برای ورود به ماه رمضان گفت: یکی از مقدمات ورود به ماه خدا غبارروبی قلب و روح و جان از زنگار گناه است.