حماسه سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی در گفت و گو با هفت چشمه ضمن گرامیداشت سوم خردادروز مقاومت ،ایثار و پیروزی گفت:حماسه سوم خرداد یکی از مهم‌ترین حوادث این ماه در کشور است، به گونه‌ای که  سوم خرداد در واقع یک روز خاص در تاریخ ایران به‌شمار می‌رود.

بهرامی افزود: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد سال‌روز عملیات شکوه‌مند آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران اسلامی است.
وی گفت: سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است  حقایق با عظمت این حماسه ماندگار به مردم به ویژه نسل‌های جدید معرفی و منتقل شود.

وی تصریح کرد: حادثه سوم خرداد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود چرا که بعد از این حماسه دست برتر ملت ایران در صحنه های بعدی کاملا مشهود بود و حیرت جهانیان را در پی داشت.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود، آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حجت الاسلام بهرامی گفت:حماسه سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است حقایق با عظمت این حماسه ماندگار به مردم به ویژه نسل‌های جدید معرفی و منتقل شود.