بیش از ۲ هزار مسجد از روزه‌داران یزدی میزبانی می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان در آستانه ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، ماهی که مردم مؤمن و متدین ما به ضیافت خدا می‌روند و میهمان پروردگار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت الاسلام علی کارگر با بیان اینکه محوریت اعزام مبلغ و روحانی در ایام رمضان برای آگاهی بخشی درباره اسلام اصیل و اساس قرآن است، اظهار داشت: گردهمایی مبلغین پنج شنبه جهت توجیه برنامه‌ها وتذکرات لازم به مبلغان برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه این مبلغان در مناطق شهری، روستایی، عشایری و محروم به انجام برنامه‌هایی همچون برگزاری جلسات قرآن، تفسیر، پاسخگویی به شبهات و... می پردازند، افزود: محور سخنرانی‌های این مبلغان و مبلغات تبیین نقش عبادت و نیایش در سعادت انسان، پرداختن به معارف قرآنی و مباحث تفسیری خواهد بود.

,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه امسال بیش از 2 هزار مسجد در سراسر استان یزد میزبان روزه‌داران هستند، تصریح کرد: تفسیر قرآن، روخوانی و قرائت قرآن، اصلاح اشکالات قرائت نماز و قرآن، و بیان احکام و سیره اهل بیت(ع) بیشتر مدنظر است.

,

وی به پخش زنده برنامه ترتیل خوانی 30 جزء قرآن کریم از شبکه سیمای یزد اشاره کرد و ادامه داد: این طرح از سال 1389 تا به الان در سطح استان یزد در حال برگزاری است و خوشبختانه هر سال شاهد استقبال بیشتر مردم از این برنامه هستیم.

,

حجت الاسلام کارگر بر لزوم نگاه داشتن حرمت این ماه از سوی همه اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و افزود: ان شالله در سطح جامعه رعایت شئونات اسلامی و همچنین پاسداشت ماه رمضان  را شاهد باشیم. دستگاه‌های متولی و مردم در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ورزند تا شاهد عدم روزه‌خواری و تظاهر به روزه‌خواری در سطح شهر نباشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال بیش از ۲ هزار مسجد در سراسر استان یزد میزبان روزه‌داران هستند.